Welke technieken zijn het beste voor een bwc

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw buikwandcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een buikwandcorrectie ingreep verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
Om spam(mers) te weren is registreren alleen mogelijk met een .NL of .BE e-mailadres.
Het plaatsen van namen van artsen (behalve de naam van onze forumarts), klinieken en woonplaatsen is niet toegestaan.
Lees de volledige huisregels voordat u berichten of reacties plaatst.
Chan

Welke technieken zijn het beste voor een bwc

Bericht door Chan » wo aug 30, 2017 1:34 pm

Hallo,

Ben mij aan het verdiepen in een bwc die ik begin volgend jaar zou willen laten doen ivm rectus diastase. In mijn streekziekenhuis zien ze het reven van de spieren niet zitten ivm scheurgevaar en zou er een matje geplaatst gaan worden. Zijn er nog meer technieken die ervoor zorgen dat ik geen matje in mijn buik krijg maar die wel de spieren op zijn plek brengen zonder gevaar van scheuren? Ik lees dat er een techniek is die maar wordt uitgevoerd door enkele chirurgen graag zou ik willen weten wat deze techniek precies is. Wellicht kan ik door 1 van jullie verder geholpen worden zodat ik nog gerichter kan zoeken naar informatie

Plaats reactie